نرم افزار مدیریت کتابخانه دهکده ( رادوین )

 

 

حرفه ای ترین و زیباترین نرم افزار مدیریت کتابخانه با 70 درصد تخفیف ویژه فقط این ماه 

 

 جدید ترین سیستم اتوماسیون مدیریت کتابخانه

 

لینک دانلود نرم افزار

 گروه نرم افزاری دهکده با تجربه ای چندین ساله  طراحی وب سایت و اتوماسیون برای کسب وکار شما را طبق مراحل علمی  و کارآمد انجام می دهد تا از بروز مشکلات احتمالی  و عدم رسیدن به هدف جلوگیری نماید

مهمترین مشکلی که یک شرکت طراحی سایت با آن درگیر است، نبود اطلاعات فنی لازم نزد مشتریان طراحی سایت است. این موضوع باعث می شود که نهایتا دو طرف درک درستی از تعریف پروژه پیدا نکنند و مشتری به اهدافی که تعیین کرده است نرسد. لذا اولین مرحله طراحی سایت شناخت نیازمندی ها و اهداف پروژه است. بدون ایجاد چنین شناختی طراحی سایت و حضور در بازار اینترنت هیچ فایده ای برای مشتری نخواهد داشت.

برای آشنایی  با این مراحل با ما همراه باشید

گوش دادن و کشف نیازها

مرحله اول کار ما، با گوش دادن دقیق به نیازهای شما شروع می شود. هدف شما از طراحی سایت چیست ؟ ما پس از درک عمیق در مورد کسب و کار و نیازهای شما و مشتریان از این دو به عنوان یک مفهوم کلیدی برای ایجاد یک تغییر در کسب و کار استفاده می نماییم. خروجی این مرحله بهترین استراتژی برای ادامه کار ما خواهد بود .

گوش دادن و کشف نیازها از طراحی سایت
img01

استراتژی و برنامه

ما درک می کنیم که هر کسب و کار منحصر به فرد است. هر کسب و کار دارای سطوح اولویت مختلف در پروژه است. ما با دقت محدودیت های فنی و مطالب شما را بررسی خواهیم کرد و به شما برای ایجاد یک استراتژی کسب و کار کمک می نماییم . و همه چیز را در یک نقشه راه عملی / اجرایی خلاصه می کنیم .

بررسی راه حل ها

در این مرحله، راه حل هایی به بررسی می شود. ما در حال حاضر درک کرده ایم که عمل ما باید به تقویت موقعیت کسب و کار شما و شرکت شما در بازار بیانجامد. در ادامه ما می توانیم کشف راه حل های تازه را به عنوان طراحی مفهومی تعریف کنیم.

img01
img01

طراحی و تعریف

تیم ما بهترین طراحی ممکن را ایجاد خواهد کرد وبا همکاری نزدیک و صمیمانه با مشتری تجربه خوبی را در پروژه رقم خواهد زد . و بعد، ما نیاز به تعریف تمام عناصر کاربردی در طراحی قبل از هر گونه توسعه و برنامه نویسی داریم.

ساخت و توسعه

در این مرحله، ما یک طرح که مورد قبول و توافق دو طرف است را با مشخصه های روشن و دقیق ارائه می نماییم و در ادامه به ارائه پشتیبانی های مداوم برای توسعه و تکمیل پروژه می پردازیم. تیم ما با توجه کامل به جزئیات و توسعه یک طرحی دقیق و با مشخصات کامل پروژه را پیش خواهد برد. توسعه ی سیستم های تحت سرور و یا سمت کلاینت ، تجارت الکترونیک، سیستم مدیریت محتوا و CRM تخصص گروه دهکده می باشد.

img01
img01

اشکال زدایی و فعال کردن سایت

ما باید قبل از راه اندازی از آماده و بدون مشکل بودن طراحی و عملکرد سایت اطمینان حاصل نماییم. تست سیستم توسط کاربر، اطمینان از کیفیت و بررسی ها در مرحله آزمایش انجام می شود. هنگامی این مرحله کامل می شود، که ما با کمک بخش داخلی IT مشتری به استقرار و راه اندازی سایت در محیط اصلی زندگی و کارکرد آن بپردازیم .

مدیریت و رشد

انجام همه چیز به یکباره ممکن نیست. ما به طور مستمر برای ایجاد تغییرات و حل مسائلی که اتفاق خواهد افتاد و ارائه راه حل مشکلاتی که ممکن است در آینده بو جود آیند با شما همکاری خواهد کرد و پشتیبان شما خواهیم بود ، که این مهم برای کسانی که از خدمات و پشتیبانی وب سایت ها و سیستم های دهکده استفاده کرده اند به بهترین شکل اتفاق خواهد افتاد.

img01