زمان طراحی

طراحی وب سایت و اپلیکیشن اختصاصی

اگر به دنبال توسعه تجارت و فروشگاه خود را دارید میتوانید برای دیجیتال کردن کارهای خود روی ما حساب کنید

خدمات گروه رادوین ...

اگر به طراحی اختصاصی ایده هایتان نیاز دارید با ما تماس بگیرید

خدمات گروه رادوین

windows client 128

طراحی نرم افزار

هنوز بسياري از ادارات ، شركت ها و فروشگاه ها اطلاعات خود را به روش دستي روي كاغذ مديريت .. .

website design 128

طراحی وب سایت

اگر به دنبال یک وی سایت شکیل زیبا و با قیمت مناسب هستید ما به شما کمک می کنیم تا

android 128

طراحی اپلیکیشن

شما برای کمک گرفتن و انجام پروژه های دانشجویی خود می توانید روی ما حساب کنید !.

windows client 128

فرآیند طراحی سایت

گروه نرم افزاری دهکده با تجربه ای چندین ساله طراحی وب سایت و اتوماسیون برای کسب وکار شما را طبق مراحل علمی و کارآمد انجام می دهد تا از بروز مشکلات احتمالی و عدم رسیدن به هدف جلوگیری نماید.

website design 128

هزینه طراحی سایت

هنگامی که شما قصد راه اندازی یک وب سایت برای شرکت، سازمان یا کسب و کار خود را دارید ابتدا می بایست با شرکت های طراح سایت معتبر مذاکره و مشورت نمایید. با اعلام نیازهای خود و بررسی آنها توسط کارشناسان طراح، ایده و .

سری آموزش های برنامه نویسی و طراحی صفحات وب سایت  با asp.net گروه نرم افزاری دهکده 

 

آشنائی با Toolbox


عناصر در Toolbox طبقه بندی و در گروه های متفاوتی سازماندهی شده اند .زمانيکه بر روی يک گروه  کليک می گردد ، Toolbox
مربوطه ، آيتم های مربوط به گروه انتخابی رانمايش خواهد داد . در ادامه می توان در بين آيتم ها حرکت و کنترل موردنظر را انتخاب  نمود.

 

 

 

در موارديکه Document جاری ، کد می گردد ، Toolbox صرفا" شامل Clipboard Ring می باشد  Clipboard Ring ، بيست مورد آخری را که  کپی ( Ctrl + C) و يا Cut  شده است ( Ctrl+X ) را نمايش و بدين ترتيب امکان paste نمودن آنان در يک document ديگر فراهم می گردد .

 

 

ويرايش سندهای وب


بمنظور ويرايش فرم های وب و اسناد HTML بصورت ويژوال  ، می توان از روش معروف drag-and-drop نظير آنچيزی که در ويرايش فرم های ويندوز استفاده می گردد، استفاده و يا ويرايش آنان را بعنوان فايل های Text انجام داد . بمنظور سوئيچ نمودن بين حالات متفاوت ويرايش ، می توان از دکمه های Designو يا HTML در پنجره Document استفاده نمود. در صورت عدم ضرورت انجام برخی عمليات بصورت ويژوال ، می توان ويرايش اسناد وب را بعنوانText انجام داد. استفاده از حالت HTML بمراتب راحت تر از استفاده از ابزارهای ويژوال خواهد بود. در صورت آشنائی  با HTML ، تکنولوژی IntelliSense ( تشخيص هوشمندانه ) ، کمک لازم در خصوص تکميل عناصر HTML
را ارائه خواهد داد .

 

 

 

ويرايش Code-Behind


فرم های وب ، علاوه بر عناصر ويژوال که در يک فايل خاص ذخيره می گردند، دارای فايل هائی با محتويات کد( منطق موردنظر برای انجام عمليات در ارتباط با فرم وب ) بوده  که به آنان مرتبط می گردند. در زمان ايجاد يک فرم وب جديد، فايل کد مربوطه نيز بصورت اتوماتيک ايجاد خواهد شد. اين نوع فايل ها ، اصطلاحا" Code-Behind ناميده شده و دارای نامی مشابه فرم وب بوده که دارای انشعاب vb .  و يا cs . ، اضافه شده به انشعاب آنان می باشد. يک فرم وب از طريق Pagedirective @ که در صفحه HTML فرم های وب استفاده می گردد با فايل کد مربوطه، مرتبط خواهد شد .

 

ويژوال استوديو ، بصورت اتوماتيک پشتيبانی اطلاعات ارائه شده توسط page directive را انجام خواهد داد . مثلا" در صورتيکه فرم وب با يک نام متفاوت ديگر ذخيره گردد ،  خصلت CoedBehind بصورت اتوماتيک بهنگام می گردد.ويژوال استوديو، بصورت اتوماتيک پشتيابی اطلاعات ارائه شده توسط خصلت Inherits مربوط به Page directive را انجام نخواهد داد ، بنابراين در صورتيکه namespace ريشه مربوط به پروژه و يا نام کلاس  يک فرم وب تغيير يابد ، می بايست عمليات بهنگام سازی بصورت دستی  در دايرکتيو مربوط به صفحه وب انجام شود. ويژوال استوديو دات نت ، تعريف کلاس ، روتين مقداردهی اوليه و روتين مربوط به رويداد  Page_Load  را در ارتباط با هر فايل Code Behind مربوط به فرم وب ايجاد می نمايد .کد ارائه شده در ناحيه ای که با عبارت Web Form Designer Generated Code ، نشان داده شده است را نمی بايست تغيير داد ، چراکه کد فوق در ادامه توسط ويژوال استوديو باتوجه به شرايط برنامه، مجددا" بازنويسی و تغييرات شما ناديده گرفته می شود. برای مخفی نمودن کد ، می توان بر روی علامت "- " در سمت چپ دايرکتيو Region#  کليک و آن را بصورت يک خط نمايش و با تغيير علامت "-" به علامت "+" ، ناحيه مربوطه را مجددا" نمايش داد. ويرايشگر کد ويژوال استوديو دات نت ، امکان تکميل دستورات تايپ شده در ارتباط با کليد واژه ها ، اعضاء کلاسی که در کد مورد نظر از آنان استفاده شده است را بصورت هوشمندانه فراهم می نمايد.

 

 

Solution Explorer


سازماندهی برنامه ها در ويژوال استوديو دات نت ، بصورت Projects و Solutions می باشد. Project ، شامل مجموعه ای از فايل ها بمنظور ايجاد  يک برنامه اجرائی است .Solution ، شامل گروهی از پروژه ها بمنظور ايجاد يک واحد عملياتی واحد است .بمنظور مشاهده فايل های موجود در يک Solution ، می توان از Solution Explore استفاده نمود.

 

 

اطلاعات مربوط به Solution درفايلی با انشعاب slh .، ذخيره و بصورت پيش فرض در فولدر My Document ذخيره می گردد.  بمنظور فعال نمودن Solution ، می توان از فايل فوق استفاده و يا بصورت مستقيم اقدام به فعال نمودن فايل های پروژه که در فولدر Project مستقر می باشند ، نمود( vbproj . و يا csproj . ). در صورت فعال شدن يک فايل  Project  و پس از ذخيره سازی آن ، ويژوال استوديو دات نت ،  يک فايل Solution جديد برای آن ايجاد می نمايد.

 

 

 

 

 


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

عنوان درباره و متن

متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات متن توضیحات

عمده فروشی لوازم برق ساختمان
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.