نرم افزار مدیریت کتابخانه دهکده ( رادوین )

 

 

حرفه ای ترین و زیباترین نرم افزار مدیریت کتابخانه با 70 درصد تخفیف ویژه فقط این ماه 

 

 جدید ترین سیستم اتوماسیون مدیریت کتابخانه

 

لینک دانلود نرم افزار

معرفی برترین آنتی ویروس های رایگان سال 2015

نیاز به هیچ تفکر و تامل دقیق و عمیقی نیست که بدانیم تهدید بدافزارها و حملات سایبری با گذشت زمان هر روز و هر روز بیشتر میشود. سایه ویروس ها و جاسوسان سایبری بر روی سر همه کاربران قرار دارد و هر ماه اطلاعات فراوانی به قصد سوء استفاده مالی یا سایر موارد به سرقت میروند. در چنین شرایطی یکی از رموز اصلی مصونیت از حملات سایبری، داشتن یک آنتی ویروس یا نرم افزار امنیتی قابل اطمینان است.

به گزارش جام جم کلیک: بسیاری از کاربران علاقه زیادی به استفاده از نرم افزارهای امنیتی پولی یل تجاری همچون Norton و McAfee دارند تا به وسیله آنها سیستم و اطلاعات خود را حفاظت کنند. اما در برخی موارد بهای گزاف این نرم افزارهای امنیتی منجر به پشیمانی کاربران از خرید این نرم افزارها میشود.

در این میان آنتی ویروس های رایگان همواره وجود داشته اند و در برخی موارد قدرت آنها به خوبی با قدرت و عملکرد نرم افزارهای مشابه تجاری برابری میکند. در نتیجه ما امروز تصمیم داریم چند نمونه از برترین آنتی ویروس های رایگان سال 2015 را به شما معرفی کنیم:


6 – Qihoo 360 Total Security

این نرم افزار امنیتی چینی را باید به عنوان یکی از برترین آنتی ویروس های سال 2015 قلمداد کرد و این علیرغم همه بد بینی هایی است که کاربران به این نرم افزار چینی دارند. زیرا این نرم افزار از سوی لابراتوارهای مستقل و معروف تست آنتی ویروس موفق به دریافت جوایز و تقدیر نامه شده است.

این نرم افزار بسته کاملی از امنیت و حفاظت و بهینه سازی را در موبایل و PC به کاربران ارائه میکند و همراه با استفاده از تکنولوژی Cloud در شناسایی از دو موتور آنتی ویروس قدرتمند یعنی Bitdefender و Avira نیز بهره میگیرد. همچنین ابزارهایی نظیر سند باکس و Parental Control از این ابزار یک آنتی ویروس منحصر به فرد برای کاربران با واسط کاربری ساده و جذاب ساخته است.


5 – Comodo Antivirus

این ابزار یکی از بهترین نمونه های رایگان موجود در بازار است. این نرم افزار امنیتی مجموعه ای کامل از موتورهای شناسایی برای انواع بد افزار همچون ویروس ها و جاسوسان و Rootkit ها را دارا است و همچنین از تکنولوژی Defense + کومودو نیز برخوردار است که یک لایه مضاعف امنیتی را برا کاربر ایجاد میکند.

از جمله امکانات این ابزار سند باکس خودکار و همچنین استفاده از تکنولوژی Cloud در شناسایی است و البته باید به این نکته اشاره کرد که از آنجایی که این ابزار در اغلب موارد با همکاری کاربر عملیات شناسایی را صورت میدهد شاید برای کاربران آماتور چندان مناسب نباشد.


4 – MalwareBytes

این نرم افزار نیز یکی از شناخته شده ترین و پر استفاده ترین نمونه های رایگان نرم افزارهای امنیتی است. این ابزار بسیار سبک و سریع بوده و هیچ نیازی به پایگاه داده یا Signature ندارد. تحلیل گران آن را به عنوان برترین ابزار مبارزه با بد افزارهای نا شناخته و جدیدی یا Zero-Day ها قلمداد میکنند.

اما نکته بزرگ منفی در خصوص این ابزار آن است که نیازمند یک آنتی ویروس فعال در کنار خود برای عملکرد است در واقع خود این ابزار به عنوان یک ابزار مکمل عمل میکند. همچنین نسخه رایگان این ابزار بسیاری از امکانات نسخه پولی را ندارد. اما همچنان در شکار بد افزارهای جدید و ناشناخته یکی از بهترین و بی رقیب ترین نرم افزارهای امنیتی است.


3 – Bitdefender Antivirus Free Edition

بله درست است. آنتی ویروس محبوب و معروف Bitdefender نیز اکنون یک نسخه رایگان در اختیار کاربران قرار داده است که از ابزارهای خوبی همچون Real-time Shield، Active Virus Control، Intrusion Detection، Rootkit scanning و HTTP scanning برخوردار است.

همچنین واسط کاربری این نرم افزار بسیار جذاب و ساده است و به کلی آن را با سایر نمونه های مشابه متفاوت ساخته. یکی از بهترین امکانات این ابزار (در نسخه تجاری) قابلیت حفاظت و صیانت کامل از عملیات بانکی آنلاین است و در کنار آن از یک فایروال دو طرفه و ابزار Parental Control نیز بهره میبرد. البته نصب آن بر روی یک سیستم آلوده مصیبت بزرگی است که قطعا کاربران آماتور از پس آن بر نخواهند آمد.


2 – Panda Cloud Antivirus Free

اولین نرم افزار امنیتی که تکنولوژی Cloud را به کار گرفته و سرعت بالای آن در عین سبکی نرم افزار از آن یک نمونه متفاوت ساخته است. هرچند این ابزار مبتنی بر تکنولوژی Cloud است اما در زمان عدم دسترسی به اینترنت به شکل Local و از کش سیستم استفاده میکند.

از قابلیت های مهم آن جستجوی بد افزارها در سطوح زیرین سیستم و سطح بالای حفاظت و صیانت در برابر بد افزارها و عملیات فیشینگ است. اما یکی از بزرگترین ضعف های آن عدم توان برای پاکسازی کامل یک سیستم که قبل از نصب آن آلوده به ویروس شده، است.


1 – Avira Free Antivirus

به عنوان یکی از برترین و بهترین آنتی ویروس های رایگان موجود در بازار، این ابزار از قدرت شناسایی و توقف تهدیدات به شکلی استثنایی برخوردار است. سبکی و رد پای اندک آن بر منابع سیستم از این ابزار یک آنتی ویروس مناسب برای سیستم های قدیمی و یا پایین رده ساخته است.

سرعت بالای اسکن آن در کنار استفاده از تکنولوژی Cloud و همچنین ابزارهایی نظیر حفاظت از مرورگر، به این بازار یک جلوه متفاوت بخشیده است و تنها نکات منفی آن را باید در سرعت پایین نصب نرم افزار و همچنین واسط کاربری نسبتا پیچیده آن دانست.

البته صرف نظر از این ابزارهایی که در این جا معرفی شدند باید به نرم افزارهای دیگر نظیر Avast و AVG نیز اشاره کرد که جزو بهترین و برترین نرم افزارهای امنیتی رایگان هستند اما متاسفانه برای کاربران ایرانی قابل دریافت و نصب نیستند.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید